• banner di pagina

Weihai Hifei Marine Co Ltd hè statu un fabricatore ben cunnisciutu in l'industria di i battelli gonfiabili

Weihai Haifei Shipbuilding Co., Ltd. hè stata una impresa ben cunnisciuta in l'industria marittima da a so creazione in u 2004. Cù 320 impiegati è trè grandi fabbriche chì coprenu una superficie di 60.000 metri quadrati, a cumpagnia hà cunsulidatu a so pusizioni cum'è un produttore leader di vari tipi di navi.Imbarcazioni, cumpresi i RIB FRP, ALU RIB, gonfi pieghevoli è tavole SUP.A so capacità di produzzione di più di 300 barche è pannelli SUP per ghjornu, accumpagnata da certificazioni cum'è CE, UKCA, ISO9001 è ISO6185, parlanu assai di u so impegnu à a qualità è l'innuvazione.

Unu di i so prudutti standout hè a gamma HSA di dinghys pieghevoli, dispunibuli in mudelli 5.0m, 5.5m è 6.0m.Queste navi versatili sò pensate per risponde à una varietà di attività cumprese a pesca, a crociera di piacè, a immersione, a natazione è una varietà di sport acquatici.I battelli HSA sò dotati di 5-7 camere d'aria, chì furnisce una sicurezza più grande in casu di fuga.I mudelli HSA500 è HSA550 anu 5 camere d'aria indipendenti, mentre chì u mudellu HSA600 hà 7 camere d'aria indipendenti, cumprese una chiglia gonfiabile per una stabilità aumentata.

U disignu di prua in forma di M di a barca HSA assicura un altu rendimentu in l'acqua, facendu adattatu per una varietà di cundizioni è attività.L'espertu marinu rinumatu Rob Melotti è a squadra di teste PBO anu realizatu recentemente una valutazione rigurosa di barche gonfiabili portatili ligeri in Leamington per determinà e migliori opzioni dispunibili.Questu mette in risaltu l'interessu crescente è a dumanda di barche pieghevoli è portatili chì combina comodità è prestazioni.

Ch'ella sia un navigatore di ricreazione, un entusiasta di pesca o un entusiasta di sport acquatici, u dinghy pieghevole HSA di Weihai Haifei Marine Co., Ltd. pò risponde à e vostre diverse esigenze.Cù un focusu nantu à a qualità, a sicurezza è a versatilità, queste barche sò una prova di l'impegnu di a cumpagnia di furnisce barche innovatori è affidabili per i dilettanti è i prufessiunali.
37


Tempu di Postu: Mar-13-2024