• banner di pagina

I battelli di salvezza Hifei participanu à l'inondazione di u cuntatu di Xinxiang, a cità di Zhengzhou, a pruvincia di Henan, Cina.

Lugliu 2021, i battelli di salvezza Hifei participanu à l'inondazione di u cuntatu di Xinxiang, a cità di Zhengzhou, a pruvincia di Henan, Cina:
A fine di lugliu di u 2021, una forte precipitazione hà colpitu u conte di Xinxiang, a cità di Zhengzhou, a pruvincia di Henan.

nutizie (5)
nutizie (3)

U disastru hè accadutu à 287,713 persone in 140 cità è townships in 31 contee è distretti in a pruvincia di Henan, cumprese Zhengzhou, Luoyang, Pingdingshan, Anyang, Jiaozuo, Sanmenxia, ​​Nanyang, Xinyang, Zhoukou è Zhumadian.Crop zona disastru 20178,47 ettari, perdita ecunomica diretta era sin'à RMB104,6047 yuan.

In questa emergenza, Hifei Marine hà rispostu rapidamente ------ urganizà forniture, organizà i veiculi di logistica di consegna rapida, carricà i nostri barche di salvezza gonfiabili, è si precipitò per aiutà:

nutizie (4)
nutizie (1)

Hifei Marine hà donatu una barca gonfiabile à a squadra Blue Sky Rescue per anni.
A squadra Blue Sky Rescue hè a più grande urganizazione d'aiutu civile in Cina, una squadra di vuluntarii da i Cinesi ordinari, ponu esse medichi, maestru, polizia, barbieri, programatori ... ... per esse qualificati cum'è membru BSR dopu a furmazione è l'accumulazione di u tempu di serviziu.
Quandu u disastru accade, si rivolgeranu immediatamente à "Smurfs" chì offrenu un serviziu di salvezza prufessiunale cù diverse cunniscenze è cumpetenze.

nutizie (5)
nutizie (4)

Ci hè più di 300 squadre da 22 pruvince, circa 3100 persone anu participatu à sta salvezza.Per a ricerca è u salvezza di u persunale, un totale di più di 100000 persone sò stati evacuati da a squadra BSR.Aiutanu ancu in u trasportu è a distribuzione di materiali di succorsu ------ cibo, acqua, necessità di ogni ghjornu, è disinfettante in e zone di disastru.

nutizie (2)
nutizie (1)

In stu salvamentu di inundazioni-sollievu, cose thrilling accadutu guasi ogni ghjornu, è a squadra hà patitu pèrdite pisanti, cù almenu 100 barche avariate, per esempiu, squadra Jiangsu hà solu 170 persone è decine di barca, si battevanu per un ghjornu è una notte senza riposu per aiuta 6000 ~ 7000 persone intrappulate fora di l'inundazione, ma persu 14 pezzi di barca di salvezza in u tempu mediu.

Avà vedemu i nostri barche Hifei ghjunti, participendu à u salvata cù i membri di Blue Sky Rescue:

nutizie (6)
nutizie (3)

Postu tempu: Jul-06-2021