• banner di pagina

Hifei Marine hà donatu 30 set di barca di salvezza à BSR (Blue Sky Rescue team)

Maghju 2021, Hifei Marine hà donatu 30 set di barca di salvezza à BSR (squadra di salvezza Blue Sky)
U capu di a squadra BSR, u signore Yuanshan, è u nostru direttore generale, u signore Wang Jun, a signora Zhong Mengying:

nutizie (14)
nutizie (10)

BSR (Blue Sky Rescue Team) hè stata fundata in 2007, hè una urganizazione prufessiunale, indipendente, non governamentale di salvezza d'emergenza, una urganizazione di succorsu umanitariu iniziata da vuluntarii.

Squadra Blue Sky Rescue in Pechino:

nutizie (2)

Blue Sky Rescue hà squadre di salvezza in 31 pruvince / municipalità / regioni autonome in Cina, cù più di 50000 vuluntarii registrati, trà i quali più di 10000 vuluntarii sò stati furmati è certificati in salvezza è sò pronti à risponde à ogni tipu di salvezza d'emergenza.

nutizie (5)
nutizie (1)

BSR (Blue Sky Rescue team) hè basatu annantu à u principiu di serviziu vuluntariu, cù u scopu di stabilisce è prumove u sviluppu di u sistema di salvezza domestica non-guvernamentale cinese, in modu chì ogni citatinu pò gode di servizii di salvezza d'emergenza gratuiti, è cù u scopu di custruì una urganizazione prufessiunale è internaziunale di salvezza.
A missione di BSR hè di aiutà u sistema di risposta d'urgenza di u guvernu in l'educazione è a furmazione di prevenzione è mitigazione di disastri, participà à diverse operazioni di salvezza di disastri è accidenti, è riduce a perdita di pruprietà è di vita causata da disastri è accidenti.

nutizie (4)
nutizie (7)

Dapoi u so stabilimentu, a squadra BSR hà participatu à u travagliu di salvezza di tutti i disastri di grande scala in Cina dapoi u 2007, cù più di 1000 casi di salvezza annu.

nutizie (11)
nutizie (9)

A nostra fabbrica Hifei Marine hè stata stabilita in u 2004, un fabricatore è esportatore di barche gonfiabili à grande scala in u Nordu di a Cina.Finu à a fine di u 2021, a fabbrica hà pruduttu 455788 pezzi di barche gonfiabili è pannelli ISUP per più di 70 paesi.Semu un sponsor à longu andà di BSR.

Mr.Yuanshan, u capu di squadra di BSR cuntrolla i battelli di salvezza in l'attellu di Hifei:

nutizie (15)
nutizie (6)

A squadra di salvezza Blue Sky in visita à Hifei:

nutizie (12)
nutizie (13)

Yuanshan dà u souvenir di u donatore à u nostru direttore generale u signore Wang Jun è a signora Zhong Mengying:
Hifei continuerà à sustene l'imprese di salvezza di benessere publicu.


Tempu di post: May-06-2021