• banner di pagina

Decine di barche di salvezza di 7,20 m di scafo d'aluminiu RIB anu passatu l'ispezione d'accettazione è sò state consegnate à u nostru cliente.

À a fine di nuvembre 2021, decine di barche di salvezza RIB di 7,20 m d'aluminiu anu passatu l'ispezione di accettazione è sò state consegnate à u nostru cliente:

coque en aluminium (2)
coque en aluminium (1)

Hifei hè sviluppatu prufonda-V aluminium-scafo RIB "DOLPHIN" di 3.2m, 3.6m, 3.8m, 4.2m, 4.6m, 5.2m, 5.8m, 6.2m, è 7.2m mudellu.

coque en aluminium (3)
coque en aluminium (4)

Caratteristiche di RIB:
1, Vantaghju di pesu: U pesu di un RIB hè menu di quellu di una barca media, cusì RIB pò curriri più veloce è più luntanu quandu aduprà u listessu carburante.U prezzu di RIB hè più favurevule cù u listessu mutore, è pudete salvà assai costu di mantenimentu nantu à questu.

2, Stabilità: U scafo RIB hè sfarente da l'altri tipi di barche, u centru di gravità di a barca hè assai più bassu, facendu un superiore in stabilità.

3, Confortu: L'effettu di l'ammortizzamentu di l'airbag elasticu riduce l'impattu di l'acqua di mare, porta un cunfortu di guida assai megliu cà quellu di una tipica barca recreativa;Inoltre, u sonu di una macchina RIB hè abbastanza chjuca, chì aumenta u cunfortu di guidà.

4, Sicurezza: Ancu s'è unu o più airbags rotti da un latu o da i dui lati di a barca, RIB pò ancu fluttu nantu à l'acqua.A causa di e caratteristiche di u so mutore, RIB pò esse postu nantu à a riva di l'acqua.L'altri barche cumunimenti usati più grande di 5,5 metri ùn ponu più esse gonfiate una volta chì entranu in l'acqua, ma RIB pò.

5, Disegnu umanizatu: RIB hà una assai bona resistenza à a rottura in u prucessu di carica è scaricamentu, pò esse usata in ambienti d'acqua assai duru.

Hifei presenta barche gonfiabili rigide in aluminium.U scafo di a barca hè fatta à a manu.U materiale hè circa 25% più ligeru cà GRP è assai più resistente.I ALU-RIB adatti per l'acqua agitata.L'occhi di elevazione permettenu à a barca per esse facilmente pigliata nantu à u davit.A barca hè estremamente robusta è durable.


Tempu di Postu: Nov-06-2021